Productinformatie

DOMEINNAMEN

.com

Als 's werelds voornaamste online identiteit biedt een .com-domeinnaam aan ondernemingen de legitieme status die ze zoeken en de erkenning die ze verdienen. De naam dient als een platform om consumenten, klanten en fans te bereiken. Het is de beste manier om het internet in te schakelen om uw merk te promoten of uw interesses lokaal of wereldwijd te promoten.

.net

Meer dan 15 miljoen ondernemers hebben hun ideeën gelanceerd op een .net-domeinnaam omdat het herkenbaar en echt opmerkelijk is. Wanneer u .net achter uw bedrijfsnaam zet, laat u de hele wereld zien dat u beschikbaar bent en over een goede reputatie en visie beschikt.

.gov

Begin 2011 kreeg Verisign de taak toevertrouwd het .gov-domeinregister te beheren uit naam van de Amerikaanse (V.S.) General Services Administration (GSA)

.tv

Voor persoonlijke, zakelijke en professionele websites met afspeelbare inhoud is een .tv-domeinnaam de ideale domeinextensie. Val op in het steeds groeiende aantal internetadressen en laat mensen weten wat ze kunnen verwachten wanneer ze uw site bezoeken – video.

.name

.name is de domeinnaam die 100 % is opgebouwd rond personen. Het draait allemaal om uw persoonlijke online identiteit - en alles wat u uniek maakt. .name draait om familie, vrienden, hobby's en sociale media op een hoger niveau.

.cc

Ongeveer de helft van alle geregistreerde .cc-domeinnamen gebruikt een andere taal dan Engels. .cc is beschikbaar als een internationaal domein, wat betekent dat u uw .cc-domeinnaam in meer dan 350 talen wereldwijd kunt registreren.

.jobs

Bedrijven breiden hun domeinnaamportfolio's uit met .jobs om de online bestemming van vacaturegegevens aan werkzoekenden wereldwijd door te geven.

alt_edu

.edu is een topleveldomein (TLD) dat wordt gesponsord door EDUCAUSE. Het back-endregister wordt ondersteund door Verisign. Sinds 2001 moeten nieuwe inschrijvers voor het domein verbonden zijn aan Amerikaanse instellingen voor hoger onderwijs.

REGISTRATIEPRODUCTEN

Registratiebeveiliging
Met de Registry Lock Service kunt u beveiliging op serverniveau bieden voor de .com-, .net-, .tv-, .cc- en .name-domeinnaam- of hostrecords ("naamserver") van uw inschrijvers.

Suggestieservice naam
Verisign® Name Suggestion Service wordt in uw domeinzoekproces geïntegreerd om relevante en gewenste domeinnaamalternatieven te bieden voor .com-, .net-, .tv-, .name- en .cc topleveldomeinen (TLD's).

Internetprofielservice
De Verisign® Internet Profile Service is een gratis service die ontwikkeld is voor marketingprofessionals die .com- of .net-registrars zijn.

Zonewaarschuwingen domeinnaam
Verisign-registrars kunnen zich abonneren op waarschuwingen over de domeinnamen die ze beheren, om hun administratie te vereenvoudigen en de klantenservice te verbeteren.

IDN SDK's
De IDN SDK biedt ondersteuning voor domeinregistrars die gegevens normaliseren en coderen voor DNS-registratie.

Restore + ConsoliDate
Met behulp van Verisign® Restore Services kan uw inschrijver een niet-vernieuwde domeinnaam tijdens de Respijt-/restitutieperiode van 30 dagen herstellen. Met behulp van ConsoliDate kunnen uw klanten verlengingen op een geselecteerde datum coördineren voor een beter beheer van grote domeinnaamportfolio's.

Verificatie op basis van twee factoren
De Verisign register-registrarservice Verificatie op basis van twee factoren is ontwikkeld om beveiliging te verbeteren en risico's bij de communicatie tussen registrars en inschrijvers te verkleinen.

TLD-zonebestanden
TLD-zonebestanden zijn bestanden die Verisign onderhoudt. Ze wijzen de Internet Protocol-adressen (IP) van de naamserver toe aan actieve domeinnamen op het tweede niveau voor de domeinnaam.

EPP SDK's
Verisign heeft EPP SDK's, handleidingen en hulpmiddelen ontwikkeld, zodat u uw clienttoepassingen kunt ontwikkelen voor integratie met de SRS (Gedeelde registratieservice) van het register .com .net, het platform Name Store (.tv, .cc, .jobs en Suggestieservice domeinnaam), het register .name, en voor gebruik met niet-Verisign-registers die voldoen aan de EPP 1.0-RFC's.

PRODUCTEN MET MEERWAARDE

IDN's (Internationalized Domain Names)
Met Internationalized Domain Names (IDN's) kunnen meer webgebruikers surfen in het gewenste script en kunnen meer bedrijven één merkidentiteit in verschillende scripts hebben.

Verisign® MobileView

Verisign® MobileView verbetert bestaande domeinadressen en websitecontent om de meest essentiële informatie te verschaffen aan mobiele gebruikers onderweg.

Verisign® SiteView

Hierbij stellen we Verisign® SiteView voor, een programma om websites te maken dat specifiek gericht is op kleine ondernemingen. Gebruik het om nieuwe klanten aan te trekken, verdien meer met extra services en bied betere tarieven voor domeinverlenging.

NETWERKINSTELLINGEN + BESCHIKBAARHEID

DDoS-beschermingsdiensten

De toenemende frequentie en ernst van DDoS-aanvallen veranderen snel de wijze waarop netwerkbeveiliging functioneert. Verisign DDoS-beschermingsdiensten bieden een betrouwbare aanpak op cloudbasis voor DDoS-bewaking, opsporing en afname.

DDoS-afnamedienst

Stop DDoS-aanvallen met de service voor DDoS-risicobeperking op cloudbasis van Verisign.

DDoS-bewakingsservice

Reageer snel op verdachte activiteiten met de DDoS-controleservice van Verisign.

Managed DNS

De Managed DNS Service van Verisign maakt het mogelijk om de internetactiviteiten van uw bedrijf te verbeteren door gebruik te maken van de beschikbaarheid, betrouwbaarheid, schaalbaarheid en de wereldwijde distributie van de grootste DNS-infrastructuur ter wereld. Met een veilige, cloudgebaseerde DNS-hostingservice, die zorgt voor een vereenvoudigd beheer en verbeterde DNS-prestaties, kunt u vertrouwen op betere prestaties tegen een lagere prijs in vergelijking met intern beheer.

iDefense® Security Intelligence Services

Verisign iDefense® Security Intelligence Services geeft leidinggevenden in informatiebeveiliging 24/7 toegang tot accurate en operationele digitale kennis over kwetsbaarheden, schadelijke code en wereldwijde bedreigingen.

Verisign® MalDetector
Malware blijft groeien en zich verspreiden over het internet. Verisign® MalDetector is ontworpen om te voorkomen dat websites andere websites infecteren.