Scott Crenshaw

Senior Vice President, producten

Scott Crenshaw, Verisign Senior Vice President, Products

Als senior vice president van producten staat Scott Crenshaw in voor de ontwikkeling van de nieuwe producten en services van Verisign.

Voor het begin van zijn loopbaan bij Verisign in 2013 was Crenshaw senior vice president, strategisch leider en hoofd van de marketing van Acronis, Inc., een bedrijf dat oplossingen levert voor het maken back-ups van gegevens en het herstellen ervan. Hij diende acht jaar in leidinggevende posities bij Red Hat, Inc.; zijn laatste functie was vice president en algemeen beheerder van de cloud-afdeling en eerder bekleedde hij dezelfde functie voor de zakelijke eenheid van het Linux-platform van Red Hat.

Voor zijn werk bij Red Hat, was Crenshaw de chief executive officer van NTRU Cryptosystems, Inc., een leverancier van geïntegreerde veiligheidsoplossingen. Hij bezette een aantal leidinggevende posities bij softwareverkoper Datawatch Corporation, waaronder die van vice president van zakelijke ontwikkeling en vice president van productontwikkeling. Vroeg in zijn carrière was hij mede-oprichter van een networking-onderneming.

Crenshaw behaalde het diploma Bachelor of Science in de computerwetenschappen aan de North Carolina State University en Master of Business Administration aan het Massachusetts Institute of Technology, waar hij een Sloan Fellow was aan de Sloan School of Management.