Mark Gathje

Senior Vice President,
Technology Services

Mark Gathje, Senior Vice President van Verisign, Technology Services

Mark Gathje is Senior Vice President van technology services en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de technologie-infrastructuur van Verisign. In deze hoedanigheid staat hij in voor de integratie van nieuwe producten binnen deze infrastructuur.

Voor hij deze positie in november 2010 ging bekleden, leidde Gathje de overkoepelende infrastructuurstrategie van het bedrijf als vice president van architecture en technology services. Ook werkte hij als uitvoerend hoofd voor de keuze van alle systemen en architectuuractiviteiten, die de optimale effectiviteit van de infrastructuur van de onderneming garanderen.

Gathje startte in 2000 zijn loopbaan bij Verisign als Director of Technical Operations in het segment van de onderneming genaamd Naming services en leidde daar de dagelijkse activiteiten van Verisign-producten in een vestiging in Northern Virginia en 20 andere locaties verspreid over de wereld.

Voor hij in dienst trad bij Verisign, bekleedde Gathje technische functies bij American Management Systems en TRW, Inc.

Gathje is een luchtmachtveteraan met 20 jaar dienst en houder van een Bachelor of Science in management van de University of Maryland.