George Kilguss III

Senior Vice President en
Chief Financial Officer

George Kilguss III, Senior Vice President en Chief Financial Officer van Verisign

George Kilguss III is Senior Vice President en Chief Financial Officer van Verisign. George Kilguss is verantwoordelijk voor alle financiële functies, waaronder boekhouding, accountantscontrole, kasbeheer, ondernemingsfinanciering en relaties met beleggers. Hij is ook verantwoordelijk voor het personeelsbeleid. Zijn carrière omspant meer dan 25 jaar gevarieerde ervaring in financieel management, business leadership en bedrijfsstrategieën.

Voor hij in mei 2012 in zijn huidige positie werd benoemd, was Kilguss Senior Vice President en CFO voor Internap Network Services Corporation, een bedrijf voor IT-infrastructuurservices. Daarvoor was hij CFO voor Towerstream Corporation, een provider van draadloos internet, en Stratos Global Corporation, een bedrijf voor mobiele satellietservices.

Kilguss bekleedde ook leidinggevende posities bij investerings- en commercial banking-bedrijven waaronder Riparian Partners, Fleet Associates en Bank of Boston Corporation.

Kilguss behaalde een Master of Business Administration aan de University of Chicago en een Bachelor of Science in economie en financiën aan de University of Hartford.